Kako lahko pomagamo?

    Vnos novega izdanega računa

    Za vnos ali pregled dokumentov prodaje kliknemo na zavihek Prodaja.

    Izpiše se seznam že izstavljenih računov, katere lahko pregledujemo po pozicijah, po potrebi popravimo ali izpišemo.

    Za vnos novega računa kliknemo na + v vrstici  menuja. Odpre se okno za vnos dokumenta, ki je razdeljeno v štiri oddelke in sicer Glava dokumenta, Pozicije dokumenta, Izjave in Dodatni teksti.

    Po končanem vnosu podatkov za račun, le-tega shranimo z izbiro treh gumbov:

    Shrani: Dokument se shrani, okno za vnos dokumenta ostane odprto za vnos naslednjega računa.

    Shrani in izpiši: Dokument se shrani ter se izdela izpis v formatu pdf z možnostjo izpisa ali prenosa na računalnik.

    Shrani & izhod: Dokument se shrani, okno za vnos se zapre, odpre pa se seznam vseh izdanih računov.

    Pomembno:  Računa, ki je bil shranjen NI MOŽNO BRISATI !

     

    Glava dokumenta:

    S postavitvijo oznake izbira leta, izberemo za katero leto bomo izstavili račun. Če ne izberemo nič, bo račun za leto trenutnega datuma.

    Datum, Dat.dobave/storitve: Vpišemo oziroma iz koledarčka izberemo datum, enako tudi datum opravljene storitve. Pri datumu opravljene storitve lahko definiramo tudi datum opravljene storitve do, kadar je obračun za daljše obdobje.

    STRANKA

    Naziv: če hočemo izbrati stranko iz šifranta, vpišemo del naziva, del davčne šetvilke ali del naslova, v izbornem oknu se izpiše seznam strank, katere vsebujejo vpisan del podatka. Z dvoklikom v ustrezni vrstici, se prenese stranka iz šifranta in izpolnijo ustrezni podatki. V primeru, da stranke ni v šifrantu, je potrebno izpolniti vse podatke o stranki, ki so označene z * (obvezen podatek). Naziv stranke je možno vpisati v treh vrsticah.

    Naslov: Vpiše se naslov stranke.

    Pošta, Kraj: Vpiše se poštna številka in kraj pošte.

    Država: Podatek je neobvezen, lahko vpišemo v primeru, ko je stranka iz druge države.

    Davčna številka: Vpise se davčna številka ali identifikacijska številka, če je stranka zavezanec za DDV.

    V primeru, da postavimo oznako Dodaj novo stranko, se bo ob shranitvi podatkov računa, zapisala tudi stranka v šifrant.

    Rok plačila: Ponujeno število dni se lahko spremeni, lahko pa enostavno izberemo datum zapadlosti.

    Referent: Izberemo referenta iz seznama. Če pustimo prazno nam bo avtomatično izbralo prvega na seznamu refrentov. Dodajanje novega referenta. (klik)

    Stroškovno mesto in Projekt: Ponujene privzete podatke lahko poljubno spremenimo tako, da vpis najprej zbrišemo, nato pa iz šifranta izberemo drugega.

    Model in Referenca: Če ni drugače določeno, se oba podatka pusti prazno, ob shranitvi računa se to vpiše v model SI00, v referenco pa številka računa.

     

    Pozicije dokumenta:

    V naziv identa vpišemo del naziva in v izbornem oknu z dvoklikom izberemo željeni ident. Če identa še ni v šifrantu, moramo vpisati vse ostale podatke za račun (cena, em, ddv%), ki jih sicer prenese iz šifranta identov.

    Pri vnosu cene lahko izberemo, da je vnešena cena z ddv. V primeru, da zaračunavamo storitev, za katero velja obrnjena davčna obveznost po 76.a členu, postavimo kljukico kvadratek pod 76A. V takem primeru se nam v oddelku Izjave, avtomatsko doda še izjava za 76.a člen. Račun se tudi ustrezno izpiše. Za daljši opis posamezne pozicije uporabimo vnosno okno za dodaten opis pozicije. Kadar je potrebno na računu vpisati več pozicij, kliknemo na gumb Dodaj novo pozicijo. Za brisanje posamezne pozicije, pa le-to označimo (kvadratek pred nazivom) in kliknemo na Briši pozicijo.

    Izjave:

    Vpiše se tekst izjave, po kateri ni obračunan DDV. V primeru obrnjene davčne obveznosti, 76.a člen, se izjava avtomatsko vpiše.

    Dodatni teksti:

    Predlagana besedila, zgoraj in spodaj, lahko popravimo ali dopolnimo. Vpliva samo na izpis računa.