Kako lahko pomagamo?
Kako lahko pomagamo?
Na zavihku Finance izberemo menu Prejeti računi.

S klikom na + v vrstici menuja, se nam odpre maska za vnos prejetega računa. Za preklic vnosa, kliknemo na X.

Dobavitelj - V prostor za vpis, vpišemo del ali celoten naziv, naslov ali davčno številko. Izberemo dobavitelja iz seznama. Velikost črk ni pomembna.

V primeru, da dobavitelja še ni v šifrantu označimo Dodaj novega dobavitelja ter vnesemo vse potrebne podatke o dobavitelju.
Vrsta dokumenta - S klikom na znak
izberemo odgovarjajočo vrsto dokumenta.

Tip vsebine - S klikom na znak
izberemo med Blago ali Storitev.
Predpona - Vpisana črka predpone vpliva na številčenje dokumenta. V kolikor ni drugače dogovorjeno, je ta podatek prazen.
Številka dokumenta - Vpišemo dobaviteljevo številko dokumenta.
Datum prejema - Vpišemo datum prejema dobaviteljevega dokumenta.
Datum računa - Vpišemo datum dobaviteljevega dokumenta.
Datum dobave/storitve - Vpišemo datum opravljene dobave oz.storitve z dobaviteljevega dokumenta.
Datum zapadlosti - Vpišemo datum zapadlosti računa.
Opis - Vpišemo kratek opis dokumenta.
Znesek - Vpišemo skupni znesek za plačilo.
Valuta - Po potrebi s klikom na znak
izberemo ustrezno valuto v kateri je vpisan znesek.
Stroškovno mesto - Po potrebi s klikom na znak
izberemo ustrezno ustrezno stroškovno mesto.
Projekt - Po potrebi s klikom na znak
izberemo ustrezen projekt.